sepatah dua kata...

ini adalah blog koleksi lirik dan irama lagu ciptaan fairuza binti mohd nasir.

Tidaklah hebat sangat, tapi saya harap ia mampu membuat anda tersenyum walaupun hanya sedikit cuma...

Monday, April 12, 2010

bila bibir tergigit...


sakit bibir aku kena gigit serangga tadi...

huhu...

ekceli aku ni tak berapa terer sgt main gitar, sgt la tahap amatur. Plucking pun baru je brape bulan blaja, bole la sikit2. nk record pon kena try 2-4 kali baru dpt yg elok.

time perform kat Gravy Baby! aku cuak gile beb!

"camna? ko nak aku iring ko main akustik ke? aku tak dpt catch up lagi la ngan lagu2 ko,"

"hmm, camna ek? esok lusa dh nk perform,"

"ko bawak sorg2 bole?"

"bole kot?"

"serius!!?"

bodoh ape aku ckp cemtu!? kaki aku menggeletar bila nak duduk atas kerusi tu! aku takut gila kalau2 aku tersalah main chord!! MALU BEB!!

entah apa aura aku dpt mlm tu, start je aku strum satu lagu, lansung takde salah chord, lirik sume hafal, mata aku pun pandang ke depan!!

tabik spring pada kemampuan diri sendiri!

it's amazing how being in a spotlight can make you feel...

(◕‿‿◕)

No comments:

Post a Comment