sepatah dua kata...

ini adalah blog koleksi lirik dan irama lagu ciptaan fairuza binti mohd nasir.

Tidaklah hebat sangat, tapi saya harap ia mampu membuat anda tersenyum walaupun hanya sedikit cuma...

Monday, April 5, 2010

Nukilan Hatiku @ K E L I R U

muzik/lirik - fairuza

Download Link:

G C Em D

Di saat pertama ku jumpa kamu
tak ku kenali dirimu

Tetapi mengapa di saat ini
kau masih di hatiku

Aku keliru, hati ku buntu
adakah ini ertinya cinta

Aku tak tahu, ku mahu tahu
adakah kau pun rasa begitu


Em C G D
entah mengapa ku rasa dunia kan berakhir
entah bila kan ku ketahui apa yg tersirat di hatimu


G C Em D
duududu...

G C Em D
Ramai yang berkata kau lelaki dusta
dan punyai ramai wanita

walaupun begitu di hati ini
kau tetap yang ku minati

senyuman itu, menarik aku
untuk mengenali dirimu

aku keliru, hati ku buntu
adakah kau pilihan yang satu


Em C G D
adakah ini cinta...

atau mainan dunia...


oh cinta~

.. G
dengarlah nukilan hati ku...

No comments:

Post a Comment