sepatah dua kata...

ini adalah blog koleksi lirik dan irama lagu ciptaan fairuza binti mohd nasir.

Tidaklah hebat sangat, tapi saya harap ia mampu membuat anda tersenyum walaupun hanya sedikit cuma...

Thursday, April 22, 2010

sentuhan baru lagu "Nukilan..."


baru sahaja tadi tangan menggatal bermain gitar....

Sambil study teori saya cuba2 main lagu the Beatles, "I saw her standing there". Sgt comel versi akustik nya. Nanti bila saya sudah master lagu tu saya rekod ya! (^^)

Dalam pada masa yg sama saya dpt kenali satu band indie rock Two Door Cinema Club. Band berasal dari Ireland. Kalau ada masa tontonloh video muzik mereka>> "Something Good Can Work"..mudah saya katakan...sangat chantek dan menarek! :p

sedang saya bosan menunggu video mereka loading, saya memainkan semula lagu pertama saya "Nukilan.." bersama akustik. Akhirnya sudah jumpa sentuhan baru untuk lagu ni. Sudah lama saya mencuba tetapi gagal..kali ni saya pasti bunyi nya lebih menarik sedikit dari versi lama. Nanti bila ada masa terluang saya praktis dan rakamkan. Nantikan ya~



"...tell me your favourite things"

No comments:

Post a Comment